Pages

Wednesday 22 February 2012

Itulah Kau Kan??



Ok. Cerita bermula macam ni. Korang sakit hati tak bila tengok kawan korang dipergunakan and dipaksa-paksa oleh orang lain? (jawab sendiri dalam hatilah kan) itulah keadaan yang dilalui oleh kawan aku yang seorang tu. Aku kesian dengan dia tapi kalau orang yang jenis lembut hati ni susa juga kan. bukan lembut sotong eh

Macam mana aku tak sakit hati tengok kalau member kepada kawan aku ni korang pandai-pandai lah fahamkan ayat aku ni eh selalu je mengarah kawan aku ni suruh buat ni lah itu lah, bawa dia ke sini lah, ke situ lah. Ini dah melebih! Aku memang pantang tengok budak yang HYPERDEMAND macam ni! Kau nak buat kat orang lain boleh, tapi kalau kat kawan aku, SORRY lah weh! lu salah tempat!

Yang budak bodoh suka mengarah ni pun memang masalah mental sikit dia ni. Dia ingat kalau dia dulu sekolah pandai-pandai bila masuk Universiti boleh buat kepala dia ke? Ni aku tunjuk macam mana kalau nak ikut kepala otak aku pula! Baru kena sembur sekali langsung nak block aku? Langsung aku tak kesah! As long as I think that what I did is right, I will never ask forgiveness from them!

Engkau tu yang ada masalah mental lah BARUA! Kalau kau nak pergi mana-mana kau beli motor@kereta sendiri lah, kalau kau nak beli apa-apa guna duit sendiri lah! kalau kau buat apa-apa pada kawan-kawan aku, kau tunggu! Apa kau nak dengan kawan aku haa??


Lagi satu masalah budak sengal ni adalah beliau adalah seorang yang sangat berkira dengan kawan-kawan yang lain. Kalau nak berkira tu pun bertempat lah weh. Kawan boleh belanja kau takkan kau sekalipun taknak belanja yang lain kut? Kedekut gilerrr kau ni?! Kalau kau betul-betul nak berkira, ok aku bagi kau satu cadangan: Kau jangan ambil apa-apa budak lain bagi dan kau survive hidup kau sendiri tanpa pertolongan kawan-kawan yang lain. Aku nak tengok kau boleh hidup ke tak kalau tak ada kawan kan.

Sepatutnya kau dah semakin besar kau patut semakin matang dalam pemikiran dan tindakan, tapi malangnya kau jadi semakin bodoh dan bebal! Kau kenakan orang lain boleh eh? Kau cakap orang lain macam-macam boleh kan? Ni baru 'kena' sekali dengan aku langsung nak musuh? langsung taknak tegur? Ok fine! Aku boleh hidup lah tanpa kawan macam kau malahkan lagi gembira hidup aku ni! Esok lusa kau jangan terhegeh-hegeh pula datang kat aku balik ye. Maluuuuu~~~

No comments:

Post a Comment