Pages

Friday 10 February 2012

Say goodbye to the 'Three Idiots'

Memang best kan hidup aku ni. Hanya certain orang je yang tahu kalau aku nak mengata orang ke, kawan-kawan aku ke aku terus buat entry dalam blog ni kan? For those yang dah tahu tu korang senyap-senyap sudah lah eh, nanti tak dapat aku nak entry kata-kata ni. Enough for the introduction, back to our main point!


entry ni maybe ada kaitan dengan orang yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia

Memang best kan kalau kita tengok hidup orang yang kita benci merana kan? Tapi masalahnya benda ni jadi dekat kawan rapat aku sendiri! Aku pun pelik kenapa ada orang yang sebegitu bodoh yang tak dapat nak kawal nafsu sendiri and terlalu ikut perasaan. Firstly, ada lah makhluk tuhan sorang ni yang suruh tolong dia sebab dia nak berhenti merokok. So, sebab aku fikir kawan kan, setiap kali aku keluar dengan dia aku yang akan pegang rokok dia tu. Awal-awal aku tengok oklah budak ni sebab mcam betul-betul nak berhentikan. Tapi lepas maybe dalam seminggu macamtu tiba-tiba dia ugut nak tumbuk aku kalau aku tak bagi rokok dia. Aku just fikir yang dia tu kawan aku je kalau tak memang gaduh pun aku tak kisah. Bayangkanlah kan pada awalnya siapa yang terhegeh-hegeh mintak tolong dekat siapa? Kalau kau bukan kawan aku, aku tak hingin lah tolong kau BONGOK! Betapa bodohnya beliau kan? Last-last aku dah malas nak gaduh dengan dia aku cakap je lah kalau kau nak hidup dengan rokok ni pergi MAMPUS lah, kau bukan anak bapak aku pun kan??!!


Then aku dengar sebab sangap dengan rokok punya pasal masing-masing sanggup tu nak duduk rumah sewa. WHAT THE FUCK korang ni?? Fikir lah family korang weh.. Ada sorang tu, family dia tak tahu pun yang dia smoking tau?? Kesian aku dengan parents dia,. bagi duit ingatkan nak suruh anak tu belajar, sekali yang hadoo!! Kalau kau tak kesian dengan aku sekalipun, kau kesianlah dengan parents korang weh.

aku pun dah malas nak cakap banyak-banyak dengan korang. Korang dah besarkan, dah ada akal nak fikir. Fikirlah matang-matang kawanku..


p/s: lain kali jangan gedik-gedik minta tolong orang kalau kau nak buat orang tu macam orang gaji!



No comments:

Post a Comment