Pages

Friday 30 September 2011

Buktikan Anda Jiwa Kental!

haa. macam ni ceritanya. Semenjak dua menjak ni aku leka layan satu blog ni tau. Memang gempak giler weh blog dia. Bukan buat cerita aku ni, tapi tu le kenyataannya. Boleh ketagih weh tengok blog dia(chewaah aku ni, macam fanatik sangat pulak bunyinya). hahahaa3. Kesah Pulak Aku(PKA) bak kata orang-orang moden zaman sekarang ni kan. hahaha3. ok! Back to the main point, Buktikan Anda Jiwa Kental! kalau korang ni betul-betul brutal lah kan, try le pergi lawat blog ni dan view post-post dia. Tak ketinggalan korang tengok sekali video-video yang ada kat dalam blog tu. Pergh! wa cakap kalau lu boleh tahan memang wa tabik lu lah bro! hahaha3. Maybe ada diantara korang yang dah pernah view and follow blog ni kot. Nama blog dia `Kari Ngeri`
Here i give to you the link for that amazing blog http://www.kari-ngeri.com/ . Antara yang menarik dalam blog ni kan... Alamak! blog ni tak kasi aku copy walaupun satu image ler. Memang protected giler blog ni. Apa-apa jer ler. Kalau korang nak aktiviti rileks yang extra extreme kan, try this blog. Happy surfing!

No comments:

Post a Comment