Pages

Sunday 2 October 2011

Perlu Ke??

Selamat pagi dan Assalamualaikum to my readers. Tiba-tiba pula pagi ni aku rasa nak update post kat blog ni an. With the title `Perlu Ke??`, mesti korang tertanya-tanya kan apa yang aku nak cerita kat post ni. hahaha3. tunggu~~~ ok lah, aku pun malas nak create post yang panjang-panjang sebab nanti korang juga yang bosan bace post ni kan. hak3. Straight to my point, sometimes a question appear in my mind. The question is `why some people want to impress other people?` whether you are one of them? I hope not!necessary or not you do that? Kita kalau nak impress orang pun ada masa dan tempatnya cek oii! Jangan main belasah je. Kadang-kadang aku geram je nak sepak orang-orang yang macam ni tau. Diaorang ni umpama pencemar suasana bagi orang di sekeliling dia tau! Just be ourselves! Lagi satu, orang-orang yang macam ni menunjukkan yang diaorang ni memang desperate gila nak kawan dengan orang lain tau. Ish3~~ kesian gila aku dengan diaorang ni. Kesah pula aku?? 


Si pencemar suasana yang di luar sana, ingat eh.. sudah-sudah le tu korang kacau hidup orang lain. Cuba kau cuba hidup berdikari sikit. I believe you can do it! self confidence mesti ada! Dalam hidup ni biar kurang ramai kawan daripada kau umpama melutut kat orang lain supaya sudi jadi kawan kau. Sedarlah si pencemar suasana!


                             

No comments:

Post a Comment